Assalamualaikum!
instagram / twitter / facebook
← lapuk baru →’
herzlich willkommen 6th semester!
Wednesday, February 25, 2015





Alhamdulillah, pejam celik pejam celik dah masuk semester 6 dah. Walaupun sedikit kerisauan kegusaran ketakutan sebab result semester 5 aku jatuh, insyaallah, hopefully aku boleh overcome balik  pada semester ni. 1st week lecture, sebenarnya aku masih tak settle lagi pendaftaran kursus ni sebab ada satu subjek ni aku tak boleh nak daftar dalam SMP sebab dah cukup quota. Masih dalam process nak jumpa lecturer tu by this week. So far, for this semester i'll be taking:
1. Optic Modern.
2. Solid State.
3. Electronic Design.
4. Microprocessor and Microcomputer.
5. Pengucapan Awam.
6. Internship (right after this semester).
Total creadit hour: 21.


There's one more yang buat aku tak tenang setakat ni. Worried so much that i couldn't stand the pace throughout this semester. Malam Apresiasi Saintis bulan mei, dan sekarang dah nak masuk bulan mac. Hopefully aku boleh jaga crew, dan settlekan semua ni dengan tenang. Amin.


Kepada kawan kawan aku yang terbaca post ni, selamat menghadapi kuliah kuliah you guys. 
*kenyit mata* :)


Labels: ,


“Kalau kau bagitahu semua benda,
kau tak payah nak ingat apa-apa.”
-Auf Iylia Sarbani-