Assalamualaikum!
instagram / twitter / facebook
← lapuk baru →’
Interkolej upm semester 1
Tuesday, December 10, 2013
Alhamdulillah.
Alhamdulillah aku ucapkan. 
Kepada siapa? Sebab apa?
Sabar sabar sabar.


This sem sangat packed. Penuh dengan itu ini. Studies, sukan kolej, event kolej. Everyone knew that already and now, i mean like now, tinggal satu minggu je lagi, before study week start. Dua minggu lagi before start nya final exam, dan berkemungkinan dalam tiga-empat minggu lagi before bermulanya cuti semester sesi 2013/2014. Oh tak habis lagi 'now' tu, and like now pun, bersurai sudah Sukan Interkolej Universiti Putra Malaysia (SUKOL) semester 1 sesi 2013/2014.

Macam-macam up and down aku tempuhi sepanjang semester satu aku jaga sukan Kolej Canselor ni dan apa aku boleh cakap, i am proud to have those, to have those yang sanggup berkerjasama dengan aku, yang tak menyusahkan kerja aku, terima kasih. Terima kasih aku ucapkan.


Game Semi-final ragbi interkolej against KPZ Hamster's. We won.


Kental tak kental kental lah. Darah dah meleleh macam tu, "Bang, aku nak masuk balik. Sikit je ni". Demi memperjuangkan kemenangan kolej, mana nak fikir dah injury bagai. *Thumbs up*


Pasukan Ragbi Lelaki 15's Kolej Canselor


Pasukan Sofbol Lelaki Kolej Canselor


Pasukan Futsal Lelaki Kolej Canselor


 Basketeers Wanita Kolej Canselor


Pasukan Netball Wanita Kolej Canselor


Untuk sem satu, johan untuk sofbol lelaki, naib johan untuk ragbi 15's dan juga futsal lelaki. Ada juga yg meningkat daripada grouping kali ni semi/quarter. Alhamdulillah.

TERIMA KASIH SEMUA!

Labels:


“Kalau kau bagitahu semua benda,
kau tak payah nak ingat apa-apa.”
-Auf Iylia Sarbani-