Assalamualaikum!
instagram / twitter / facebook
← lapuk baru →’
cabaran // dugaan
Monday, September 23, 2013
kuasa.

respect.

mana satu yang akan anda pilih?

tentu susah. kan?

ini lah apa yang aku hadapi sekarang ni. sama ada aku mampu nak tanamkan keseimbangan kuasa dan respect ini pada orang lain, atau yang sebaliknya.

we came from a different background, we came from a different nature. we have different perspective, we have different point of view. apa yang sama cuma lah perkataan 'manusia'. itu saja. ya aku faham semua bullshit ini.

aku tak mahu pun kuasa ni. kuasa apa boleh guna kalau aku tak dapat respect? kalau kau nak ambik segala kuasa ni, ha hambik. hambik kau semua kuasa ni. nah! *lempar*

idgaf. aku penat, aku letih memendam apa aku rasa ni.

Labels:


“Kalau kau bagitahu semua benda,
kau tak payah nak ingat apa-apa.”
-Auf Iylia Sarbani-