Assalamualaikum!
instagram / twitter / facebook
← lapuk baru →’
cuti tak mula lagi
Friday, July 12, 2013
LAST PAPER!
bertarikh 17hb jun 2013. jam 4.30 petang. paper physic1 telah habis aku ratapkan telah puas aku kerjakan dan tu lah paper terakhir untuk final exam semester ke-2 tahun pertama aku.
hurayy! (sorak dalam hati)

kenapa dalam hati je? sebab CUTI TAK MULA LAGI LAH~
orang lain tengah sibuk kemas kemas barang. dan aku tak kisah pun. orang kata apa, "buang yang keruh, ambil yang jernih". gitu~ hahaha

ada 3 benda yang aku kena involve lepas habis final hari tu:

1. Kursus Pembimbing Rakan Sebaya Sekolah Berasrama Penuh Integrasi Pekan, Pekan, Pahang (Instar)
2. Kursus Pemantapan Organisasi Kolej Canselor 13/14
3. Canselor Instructor Course 015



Kursus PRS Instar. (3days)

adik adik seSBP. seriously masa ni, aku duk teringat masa masa aku kt semsas tu dulu. pekan dengan kuantan bukannya jauh mana pun. huu rindu tahap dewa kt geng geng Cengkudu Rockers 0509 :')

 tag fasilitator. hewhewhew



KPO Kolej Canselor 1314. (1 week)

well, nothing much to say here. gambar pun tarak. but, i owe you much family mtm kc 1314. like seriously, aku dah boleh buang dah perasaan 'lonely' yang ada dalam diri ni. then, special thanks to Huda Munirah & Qamarina. 2orang gadis disisi aku. isteri katanya. amboi power u nokks xD hahaha maju lah exco biro sukan! sama sama kita naik, sama sama kita bertahan supaya tak jatuh. Insyaallah.



Canselor Instructor Course 015. (1week)

Peserta & Instructor CIC015 

Dengan tagline 'Hanya Yang Tabah Akan Berjaya" engkorang semua dah boleh predict how hard this is. 
Survival, bravery, teamwork.
ahh semua benda lah ada dalam ni! hahaha nak cerita panjang panjang pun tak boleh sebab tertakluk dalam akta kerahsiaan kolej. so apa yang aku boleh katakan, seminggu kami duduk dalam hutan ni had tought us so many things. it supposed to be one recreation thingy, tapi apa yang aku dapat lepas habis camping ni, recreation and personality development. and tak lupa juga bibit memori terindah. 
so pada Warga Kolej Canselor yang terbaca post ni, aku cadangkan no aku paksa engkorang pergi CIC016 nanti. aku jamin banyak yang korang akan dapat. tapi untuk bukan warga KC, tak dapat eh opah nok menolong hehehe

one of the sweet memory yang aku boleh ceritakan pada anak cucu cicit aku someday ;)



dan hari ni dah pun 13hb julai 2013. nak berangkat pulang ke ganggang. eh?! hahaha keluarga dah lama menanti.

dan kepada mohd sharifudin salleh, happy belated birthday buddy. maaf sangat aku terlupa nak wish. bukan terlupa, tapi atas kekangan yang menimpa, aku tak boleh nak wish awal. selamat hari lahir sekali lagi aku ucapkan :)

salam ramadhan semua



Labels:


“Kalau kau bagitahu semua benda,
kau tak payah nak ingat apa-apa.”
-Auf Iylia Sarbani-