Assalamualaikum!
instagram / twitter / facebook
← lapuk baru →’
Pertandingan Poster KAY EL AI KAY
Friday, June 14, 2013



Assalamualaikum , senyum sikit readers . Kan comel kalau senyum :)
Minggu ni kalau korang perasan lah , banyak sangat event event happening . Daripada start Getup Kluang tu , lepas ni ada pulak Tempatan Fest . Dan before Tempatan Fest 2.0 ni ada pulak klik . Suwerr aku cakap , aku minat betul event event macam ni ! 
Here i got some information for those yang 'sekepala' macam aku ni .



Kuala Lumpur Indiependent Klothing (KLIK)
VENUE : White Box , Map @ Publika Solaris Dutamas , Kuala Lumpur , Malaysia .
DATE : 15th of June 2013 .
TIME : 11 am - 9 pm .

Tempatan Festival 2.0 
VENUE : Brandesign Bazaar , 24 Jalan Kia Peng , 50450 , Kuala Lumpur , Malaysia .
DATE : 29th June 2013 .
TIME : 10 am - 10 pm .




Yup . 2 great awesome event through out this whole month . Dah lah Tempatan Fest yang 1st hari tu tak dapat join . Aku hampir hampir merajuk dengan diri sendiri , ini pulak dua dua aku tak dapat pegi due to some problems . Not problems pun , just something more important . 
Tapi tak pe lah , atleast for this time aku sempat took part dalam one of the acara yang dipertandingkan dalam klik . Mendesign poster . There's some of the poster here yang aku nampak cantik sangat sangat . hmmm
The Arts of Adobe :') 
Hanya yang reti pakai je tau betapa seni nya semua ni . Sila angkat kaki kalau setuju ! hahahaha




 
 



Cantik kan ? 
Bagi aku , yang paling menarik minat serta pandangan mata aku yang bawah nii .



i know nampak biasa je . Tapi kalau perasan , idea/design poster ni adalah paling FRESH . Simple , yet atractive and cool yo ! hahaha Ambik gambo baju tergantung je , (baju kosong tu) then cuma tambah tulis tulis tu , and put some shadows behind the texts . Nampak texts tu macam tegantung jugak kt wall tu . hmm Terbaik sangat . Harap poster ni lah yang menang nanti .


and for this one pun ..... he he he Sila like pic yang bawah ni kt page kukubesi manipulasi . Pop art , 3D , tu je yang aku mampu . Masih Noobies lagi :)





Well last skali , aku rasa pertandingan macam ni patut diteruskan kot ? Aku rasa ni satu pendekatan terbaik untuk sesuatu event nak mempromosikan/mempublisitikan apa yang diorang nak sampaikan . Ya nampak mudah , tapi benda macam ni lah yang orang selalu terlepas pandang . Terima kasih kt kukubesi clothing sbb menganjurkan event event macam ni !

Tu je untuk  post kali ni , terima kasih sudi singgah .
Assalamualaikum






Labels:


“Kalau kau bagitahu semua benda,
kau tak payah nak ingat apa-apa.”
-Auf Iylia Sarbani-