Assalamualaikum!
instagram / twitter / facebook
← lapuk baru →’
main tarik tarik tudung
Tuesday, May 21, 2013
aku seorang pelajar lelaki ,

dia seorang pelajar perempuan ,

dikala masa masih tak matang . dikala diri serupa biji benih yang masih belum memperlihatkan walaupun setangkai daun . 

Sekolah Kebangsaan Seri Belahan menjadi medan berlakunya cerita cerita ini . 






LOL

nak wish birthday je pun . semangat nak berbahasa puitis puitis ni . hahaha . sebenarnya baru sedar lepas buka facebook hari ni , birthday si nina ni rupanya . haha ingat nak wish pagi tadi , tapi wish awal ke akhir ke esok ke semalam ke tahun depan ke impak nye sama je kan ? ke lain ? bagi tau cepat :) haha

tetibe tengok gambar kau buat aku teringat masa sekolah rendah dulu :') 
kau lah orang yang paling selalu kena tarik tudung dengan aku . kan ? bukan sekadar tarik , sentap kot ? hahaha gila lah , aku pun tak sangka berani nya aku buat semua tu . kesian kau . tu lah , sape suruh degil , "Itu Makan Dia !" 

aku minta maaf kalau terbuat kau menangis ke apa ke masa tu . biasa lah , zaman tak matang . sekarang , kita semua dah matang . contohnya nina , umur dah 21 tahun dah pun . dah tua sangat dah tu , bila nak kahwinnya ? biasa gadis gadis bak ustazah ni cepat je kahwin , ke tunggu aku ni ? *perasan* kahkahkah
gurauan :) 

well , it's 21st may 2013 . your 21's birthday . what a coincidence kan ? 
happy birthday . 
happy birthday .
happy birthday to sharinaaaaaa
happy birthday to you !
aku ucapkan hari hari kau dipenuhi kenangan manis & memori terindah . 
sanah helwah nina .

assalamualaikum

Labels:


“Kalau kau bagitahu semua benda,
kau tak payah nak ingat apa-apa.”
-Auf Iylia Sarbani-