Assalamualaikum!
instagram / twitter / facebook
← lapuk baru →’
bastard post
Monday, April 1, 2013
im sorry for this post , as im gonna talk bullshit . so u better not to continue to read , or just go ahead and hit no breaks .
tak tahu kenapa dengan hari ni . terasa emosi sangat sangat . bukan pasal keluarga bukan pasal kawan bukan pasal kekasih bukan pasal kucing bukan pasal ayam gaoreng , tapi pasal empunya diri yang bengap . yang masih tidak berubah . yang masih menanti sebuah keajaiban untuk turun dari langit entah keberapa , macam titisan air hujan turun dari awan tebal komolonimbus . bengap kan ?

got a sudden 'kenegaraan' test hari ni . dengan tak ready gila gila nya . biasa lah , orang malas . tak tahu apa apa pasal negara kan ? tak study apa apa , tiba tiba ada test , korang tau lah macam mana rasanya ? like a fucked retarded person kena hentam dengan tukul besi thor dari planet emende jadah . im already dead sebenarnya . tapi ni dah mati hidup semula untuk kali keberapa pun aku tak tahu . i was like , focusing the question and hoping that the answers would come out of nowhere bila aku terbayang sesuatu dalam kepala otak aku ni ? hebat kan ? hebat gila kau .
start dari situ , tang ni ah muncul . perasaan ni . aku tak tau perasaan apa .
marah ? bengang ? hampa ? gusar ? risau ? berang ?
semua bermain dalam kepala otak aku ni .
kanapa dah masuk u ni aku menjadi , menjadi seorang yang lagi bangang lagi bengap ? sorry to say but aku rasa aku menjadi semakin tidak bertanggungjawab .
"Ye ke ? mana ada . aku tengok kau okay je ? aktiviti kolej kau join , apa lagi kau nak ?"
bukan tu maksud aku , tapi aku rasa aku makin tak bertanggungjawab pada diri aku sendiri . shit .
entah lah . aku sendiri tak tahu kenapa hari ni aku duk fikir benda benda negatif ni . tapi aku rasa benda ni perlu . sebab ada keadaan yang tak boleh dikawal dengan kepostif-an ni .
(okay dah start mengarut)

stupid oh stupid . hummmm it's my fault to be this such a stupid person . it's my fault that i rely on everyone else so much rather than trying it from myself .
please auf , do something . make a move . make a move . make a move .


please .

Labels:


“Kalau kau bagitahu semua benda,
kau tak payah nak ingat apa-apa.”
-Auf Iylia Sarbani-