Assalamualaikum!
instagram / twitter / facebook
← lapuk baru →’
Nurul Nasha Amalina
Friday, December 28, 2012


pensel : weh hari ni birthday nasha oh *belek belek birthday kt facebook*
kertas : oh ye ke ? nasha yang mana ? nasha aziz ? tera nasha ? nasha nehi nehi ni delhi ?
pensel : *krik krriik krik*
kertas : pasal tu lah aku tanya nasha yang mana . jangan lah marah .
pensel : nasha amalina lah .
kertas : nasha amalina ?
pensel : ye laa . nasha yang pendek pendek tu .
kertas : pendek ? oh ek ? dia pendek ke ?
pensel : yup pendek pendek tu . tak kan tak kenal ?
kertas : oh oh kenal kenal . kau sebut pendek tu baru aku kenal .
pensel : kau jangan main main , karang kalau dia baca ni naya kau ? kau tu dah lah cuma sekeping kertas .
kertas : kertas tak kertas , yang penting aku lagi tinggi daripada dia . kahkahkah
pensel : -.-"
kertas : kahkahkah gurauan semata mata , tak ada kena mengena sama ada yang hidup atau pun yang mati .
pensel : dah lah malas aku nak layan kertas gila macam kau ni .
kertas : tak pe aku dah biasa dah sorang sorang ni .
pensel : touching konon ? wehh , series lah . hari ni birthday dia , kau nak buat apa ?
kertas : ingat kan aku nak je culik dia pi hangout memana . tapi tapi ...
pensel : tapi amende ?
kertas : tapi tak boleh laaaaaaaaaaaaaaaaaaa....aaaaaaaaaaa
pensel : apesal tak boleh pulak ?
kertas : kau gila ?! kita ni cuma khayalan dalam alam maya je gila !
pensel : alamak lupa pulak . tu la sibuk layan vampire diaries time time nak final ni , lupa pulak kita ni tak wujud . hahaha . okay okay . so kau ada plan lain ?
kertas : acanni lah , memandangkan kita dah 'lol' dia pendek pendek dari tadi kan ?
pensel : sat sat . kau sorang je ea ? aku tak terlibat . hahaha
kertas : fine !
pensel : so ? sambung sambung .
kertas : kau kertas dan aku pensel , so apa kata...
pensel : woi terbalik lah ! tak sanggup aku nak jadi secebis kertas yang tak comel macam kau ni .
kertas : eh ? haha okay okay . like i was saying , kita buat ucapan je la senang ? kan kan ? setuju tak ?
pensel : ucapan ? ucapan macam mana ? tak paham lah .
kertas : macam ni....




kertas : TADAAAAA !! 
pensel : tak aci .
kertas : kenapa pulak ?
pensel : dah kenapa kau je ada dalam tu . aku tak ada pun ?
kertas : *krikk krikk krik*
pensel : nevermind , lagi pun kau rasa dia nak ke pandang benda secebis macam ni ? siapa kita nak dibandingkan dia yang artis kt upm kan ? lagi lagi kossas dia tercinta tu .
kertas : ah kau pikir macam tu memang ah . yang penting aku ada usaha . kau ada ? haha
pensel : ecewah poyo nye ayat kau . fine fine ! 
kertas : eh dah lah . dah stengah jam dah ni . jum sambung study . calculus aku tak habis belek lagi ni haa . 
pensel : kita ni pensel dan kertas -________________-" nak study buat apa gila ?!
kertas : oh yeke ? hoho okay lah babaaiii



Labels: ,


“Kalau kau bagitahu semua benda,
kau tak payah nak ingat apa-apa.”
-Auf Iylia Sarbani-