Assalamualaikum!
instagram / twitter / facebook
← lapuk baru →’
jurang
Tuesday, October 2, 2012
cukup sudah sebulan aku menetap di universtiti putra malaysia ni . dari hari pertama pendaftaran , sampai ke hari ni . 02.10.2012 . apa boleh aku kata , sangat beza cara hidup universiti kalau nak dibandingkan cara hidup masa kat matrik melaka dan semsas dulu .
kalau dulu , pergi kelas jalan kaki je tapi rilex lah . kelas dekat je dengan hostel . sekarang ? fifi fairuz fuhyooh kau , jauh jugak dari kolej nak ke fakulti tu . sentap mak nak ._." lagi lagi hari isnin . daripada komplek akademik A nak ke komplek akademik E . jauh kot ? memang naya lah nak ulang alik 4x jalan kaki . aku rasa kalau skali jalan je dah jauh tahap dewa kot ? 
lepas tu , aku ni ditempatkan kat Kolej Canselor . jyeahh Canselor woi ! untuk batch 12/13 ni , majoriti student yang baru daftar ambik kos pendidikan jasmani , human research , TESL . and aku sorang je dari fakulti sains T^T
ada satu masa tu , bukan satu i guess but so many times . aku sebagai golongan minoriti ni macam tersisih sangat sangat . kalau ada gather ramai ramai ke , pj dengan pj , tesl dengan tesl , kelantan dengan kelantan . 

aku ?

forever alone

forever alone tak forever alone sangat lah but still bersyukur ada senior and some others mcm cool je semua dia layan . contohnya rizal . bilik depan . ceng . roomate . nasha , groupmate . hehe budak ni comel . serious comel . haha . dah lah kecik tapi comel . baru je tadi hangout skejap dengan dia . well , glad to know her ;3 hehe *cat face*


acelli aku tak kisah sangat pun . tak expect lebih pun . mungkin , ni yang tuhan dah tetap kan untuk aku . mana tau someday benda ni yang akan jadi kan aku lebih matang ? who know right ? ;)
moga hari hari aku disini menjadi lebih awesome dari hari ke hari :)
i got rugby intercollege this eve against KPZ . will be seing naimhariq . hehe . wish me luck then .

that's all , lotssa love . assalamualaikum and thank you for stopping by .



Labels:


“Kalau kau bagitahu semua benda,
kau tak payah nak ingat apa-apa.”
-Auf Iylia Sarbani-