Assalamualaikum!
instagram / twitter / facebook
← lapuk baru →’
one marvelous love movie that everyone should watch . SERIOUSLY .
Friday, December 2, 2011
satu cerita cinta terbaik yang semua orang kene tengok . serius potong ayam tak tipu .

about 2 weeks lagi aku kene promote product for my english assignment . by the mean time , aku nak jugak promote bende ni kat koran korang sekalian alam semua :)

.... a little thing called love ....






terima kasih kepada feysho kerana memberi ni kepada aku . 
aku ingat cerita ngarut ke apa ke ? lepas tengok sampai habis , omayofishhyy , 
CERITA INI TERNYATA BEST ! nampak tu , siap capital letter lagi . 
general dia aku bagi hint sikit , tentang perasan cinta yang tersimpan . i repeat yang tersimpan dalam diri manusia :') cerita ni sangat sweet . daripada sekolah dia pendam perasaan pada senior dia , sampai lah nak habis sekolah . tau tak betapa lama tu ? she tried everything to get the other one's attention(in a good way ofcos . tak macam zaman sekarang , nak mencapub sana sini . kecik kecik tak nak mampos , dah besar menyusahkan orang) haha .
aku rasa mesti tak ramai yang tengok cerita ni . ye laah . thailand kaan ? zaman sekarang ni 
kkkkkooooooooooorrrrrrrreeeeeeeeeaaaaaaaaaa 
je memanjang . am i right ? prove me wrong then . and daripada anda semua tengok ombak rindu lah , twilight lah , pussy in boots lah , baik tengok cerita ni . lagi power . ahaha .

here ,  i got link for you guys who want to download  it .
bukan nak kata aku nak simpan perasaan kat seseorang untuk seorang lagi lah kan , tapi , i already got one :)  i just wanna share this movie yang aku rasa mesti ada kat luar sana mengalami situasi yang sama dengan watak watak dalam cerita ni .

tak rugi tengok cerita ni , hero comel , awek cun , hero comel , hero comel , jalan cerita pun best , hero cute . bukan nak kata yang aku ni gay lah kan , tapi ...

korang tengok lah sendiri :)

Labels:


“Kalau kau bagitahu semua benda,
kau tak payah nak ingat apa-apa.”
-Auf Iylia Sarbani-