Assalamualaikum!
instagram / twitter / facebook
← lapuk baru →’
there's no place heaven enough like home .
Tuesday, November 1, 2011
tittle in english , tapi aku macam tak berminat nak post berspeaking speaking ni . so , may i speak in bahasa ?

:(





nampak smilley ape aku guna ni ? hari khamis nanti last day exam , chemistry . hellyeahh
tak sabar aku nak jejak kan kaki aku ke rumah ku terindah . TAK SABAR !
dah serik lah aku ni sedut asap sane sini tiap hari eventhough aku ni bukan perokok .
pening tau tak , pening . erghh , entah apa sedap isap rokok yang sampai rm10 sekotak tu ? baik kau beli topup , call aku tiap tiap malam . kan baguih ? tak pun treat aku roti canai malam malam ke ? tak ke lagi bahagia ? ni buat bersepah dunia ni dengan puntung puntung tu , kotak kotak tu . jahat sungguh .

bersyukur family member aku tak ada sorang yang hisap rokok ;) 
actually , aku tak sabar nak cuti ni ! HEHEHE XD




(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅​()ڪے.....membahayakan kesihatan. sekian

Labels:


“Kalau kau bagitahu semua benda,
kau tak payah nak ingat apa-apa.”
-Auf Iylia Sarbani-