Assalamualaikum!
instagram / twitter / facebook
← lapuk baru →’
selamat hari lahir akak arsenal ;)
Saturday, October 22, 2011
nyanyi dengan rhytm lagu merdeka :D
tanggal 22 oktoberr , bulan sepuluh dua ribu 11 . hari yang mulia hari bahagia dia sambut dengan sangat gembiraaa ....
teringat balik kisah lama bila aku kenal akak manis ni . masa tu form5 and sekolah tutup sebab virus h1n1 tu . kelam kabut semua student nak bali rumah . tak tau nak naik ape dari kuantan tu , aku tumpang lah kawan aku sampai segamat . nak carik tiket ke batu pahat , tapi dah habis . sadis sungguh ! bas sangkut(bas yang berhenti2 bnyak kali ambil penumpang tuu) pulak cm haram tak ada , so aku pun tibai bas ke jb . lantak lah asal boleh sampai rumah . haha . masa tu petang tak silap aku and aku dapat bas transnational . sorang sorang je kat situ , sedih je :(
time tu lah aku kenal kakak manis ni , NUR SYAFIRA BT JAMIL . hahaha . started with a little conversation , then entah mcm mana memanjang sampai gambar adik akak pun nak tunjuk kat auf kan ? XD haha
*wawa , start ni auf kenal wawa ;)
pikir-pikkir balik , cm kelakar kan kak ? hahaha .
ops , terpesong sikit .

well , selamat hari lahir akak arsenal !
semoga bertambahnya umur akak , bertambah juga kebahagian akak .
auf tau akak kuat makan , makan leklop ye akak ? ;) hahaha .
send my regard tu wawa and abg syg . hehe
keep in contact-auf-

Labels:


“Kalau kau bagitahu semua benda,
kau tak payah nak ingat apa-apa.”
-Auf Iylia Sarbani-