Assalamualaikum!
instagram / twitter / facebook
← lapuk baru →’
because of you , my nice afternoon turn out to be fuckin fuck =.='
Saturday, July 30, 2011
i think i wanna write this in bahasa as it's much interesting to be read aite?

tengah hari tadi aku outing dengan 3 orang lagi kawan aku. izzat, aliim, and ezzuddin. aku dengan aliim, pakai t-shirt kolej warna biru tu(sape pelajar kolej matrikulasi melaka dia tahu lah) meanwhile izzat dengan ezzuddin pakai t-shirt kolej warna hijau and kemeja. sampai dekat guard, ada sorang abang guard ,

abang guard : dik baju biru tak boleh pakai dik. ni tengok memo ni.
aku : laa, apesal tak boleh bang? dah tu tak kan nak pi balik blok? jauhnyaaa!(aku buat muka sedih, namun muka comel aku tak dapat abang guard tu terima) *memang jauh kut kalau nak blok =.=' hujung kolej ke hujung kolej.
abang guard : tak boleh dik ....

then, nasib baik lah si aliim ni ada 2 pasang kemeja yang die nak pergi alter kat kedai. pakai la dulu. tapi before that kitorang settle baik ngn abang guard ni. 

aliim : bang, kitorang keluar ni kitorang pakai kemeja. tapi balik nanti kitorang tak tau lagi sebab baju ni kitorang tak tau lagi bila boleh siap kemeja ni.
aku : abang pikir lah balik, betapa jauh kitorang nak ulang alik dari sini ke blok. (sambil buat muka comel lagi, mengharap ada belas kasihan macam puss-in-boot buat)
abang guard : okay lah dik. pi tukar kemeja, kat dalam tu ada tandas. (YESS! trick aku jadi kali ni! tak sangka aku ni comel kannn? XD)

soo kitorang pun berlepas lah ke angkasa masjid tanah. *masjid tanah je. tempat yang kodik, tapi sangat penting bagi pelajar kolej matrikulasi melaka sebab disitunya tersimpannya khazanah terpenting mereka, KFC ;D
tuptaptuptap ....

aroung 4 o'clock , sampai sudah kolej. and kemeja si aliim tu esok baru boleh ambil. then bila aku nak beratur pi scan card matric, sorang mamat ni pakai bukan baju kolej. ada pak guard lain nampak and terus tangkap mamat tu. then boleh boleh pulak mamat ni nak melawan , tejerit-jerit marah balik pak guard tu. perggh mamat, umur kau dah tua sangat ke nak melawan cakap dia? dah terang lagi bersuluh kau salah gilee! pak guard tu mula lah ambik nama mamat tu and terus mengamuk -.-' SIAL . then sampai turn aku, pak guard tu tanpa kompromi terus ambil nama aku dengan si aliim. memang DOUBLE SIAL laa! 
aku beta lah balik,

aliim : pakcik kitorang dah dapat kebenaran dah daripada abang guard tadi. 

pak guard tu buat donno je. dah brapa lama aku ngn si aliim tu cuba try, pak guard tu buat tak tau je. memang TRIPLE SIAL laa. kitorang naik feddup, mampus sama kau lah. nama kitorang kan cantik, ambik la. memang dengan ambik nama student student ni gaji korang tambah ringgit malaysia 10juta kan ? FONZIE 
-___________________________________________-


balik bilik, nak pi basuh baju. memang dah penat so aku decide basuh pakai mesen je la kat bawah nuu. dah masuk baju semua, then masuk kan syilling, boleh pulak mesen tu stuck. tak gerak-gerak pun. tak bunyik-bunyik pun =.="'
penat aku turun, naik semula bilik. ye la, nak buat macam mana lagi? that was my last coin ;'(
ambik berus, melangkah ke tempat basuh. GEDEBUKK! aku terjatuh. sumpah sakit. aku dah rasa nak melayang je time tu. chek chek kepala aku ada darah sikit but damn relief sebab hidup lagi. pergh seriously sakit T.T 
4TH SIAL . haaa. aku terus kasi minyak. petang tu nak turun padang, sebab aku dah ajak dah kanak-kanak riang ni turun awal petang semalam tapi adinda sayang saya buat hal pulak. aku jadi serba salah T.T 
sorry baby. seriously saya kusut + kalut tadi . 




kau tengok mamat berbaju biru . kau dah bawak TRIPLE + DOUBLE SIAL kat aku. SIAL LAH KAU

Labels:


“Kalau kau bagitahu semua benda,
kau tak payah nak ingat apa-apa.”
-Auf Iylia Sarbani-