Assalamualaikum!
instagram / twitter / facebook
← lapuk baru →’
minggu ni dah start turun main , tapi rasa macam weirdo pulakk .
Wednesday, June 8, 2011
tajuk macam tak boleh blaa . hahaha . yup ! minggu ni ,  start hari isnin lepas dah start rutin harian aku setiap hari :) hahaha . aku ni memang tak suke sangat petang petang terperap je dalam bilik , not ma stylee ;) minggu lepas duk lepak dalam court futsal , and certain time telompat lompat kat court basket with some of ma friends there .

i'm kinda miss ma old playmates T.T
teringat lagi masa masuk pdt last year ,
2 hari masuk kmm , jalan sorang sorang terlalu kat depan padang golf . ternampak ada some people main rugby . aku just duduk kat bench tepi tu tenguk diorang main . then , diorang panggil ajak join skaki .
sukanya aku !

hahaha . start tu aku rapat dengan izzan khairi :) big but macho man . hahaha ! petang tu aku pakai t-shirt yg kebetulannya belakang tu ada tulis raffles . thats why diorang panggil aku tu :) (cerite salah silah sikitt) . setiap petang isnin sampai jumaat mesti ada kt padang . then , around bulan 7 last year kitorang semua ada tournament kat JB , time tu lah kitorang rapat gila gila . gi C.S sesama (jalan kaki je dari stadium) . susah senang time tu stay kat hostel sekolah mana entah . even kalah pun , enjoy la juga :)

so , ada some people yang kata aku ni bajet pst la apa tu dulu . kau tak kenal aku lagi , jangan berlagak macam kau kenal aku sangat lah .

ringu gila gila sama ,

izzan khairi
wan setan
chot
shahir mustafar
abun
gebang
aun
iwan
badang
raynaldi
meor
spidey
helmie
alip
ilman
cock
bobo
muadz
jong
naim
khidir
zharif
azhar
ipin
min

T.T

Labels:


“Kalau kau bagitahu semua benda,
kau tak payah nak ingat apa-apa.”
-Auf Iylia Sarbani-